LA CASA BLANCA

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 91 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij La Casa Blanca. Meer weten? Ontdek meer

19 jun 2026 om 20:35 Tajin en gevulde aubergine waren heel smaakvol. We kregen er ook nog gratis een kleine salade bij
14 jun 2026 om 23:30 Pizza’s werden 45 minuten later dan gepland bezorgd. Ze waren al Behoorlijk afgekoeld en koud voordat we ze op hadden. Bovendien waren van beide pizza’s de bodems erg dun en waren ze karig belegd.
13 jun 2026 om 8:06 Yes very delicious and very well packaged
29 mrt 2026 om 16:54 Lekkere pizza’s, nu iets minder rijkelijk belegd dan de vorige keer, maar nog steeds erg appetijtelijk. Heerlijk voor de zondagavonden. Gekozen voor afhalen om te voorkomen dat de pizza’s wellicht te lang in de koffer van de bezorger zitten.
15 mrt 2026 om 20:56 Bezorging was op tijd en vriendelijk. Maar bij de ene pizza ontbraken ingrediënten en de andere pizza was helemaal een andere dan we hadden besteld :(
15 mrt 2026 om 19:45 Pizza
8 mrt 2026 om 21:00 We moesten meer dan een half uur wachten op onze pizza. Maar het was de moeite waard! Heerlijke pizza!
5 feb 2026 om 20:38 Het eten was wederom geweldig, hele verse maaltijd salade en heerlijke Tajine gerecht met vlees. Kreeg een lekkere peper op verzoek erbij. Echt een aanrader.
2 feb 2026 om 6:38 Heerlijke pizza, net als in Italië. Een aanrader.
1 feb 2026 om 8:59 Pizza was koud
29 jan 2026 om 19:47 Kwam al later als afgesproken Pizza was niet warm en hij was taai De extra champignons die ik betaald zaten er niet op.
16 jan 2026 om 15:39 De pizza is best goed, vooral de bodem is lekker! Wel was hij koud toen hij werd bezorgd. Maar belangrijker: als ik €2,50 betaal voor extra ingrediënten dan moet er ook een fatsoenlijke hoeveelheid op zitten, en dat viel tegen